יום שבת, 17 באוקטובר 2009

היום השני בקאנצ'נאבורי

על הבוקר יצאנו לשבעת המפלים: מזכיר את הבניאס, ורק בגדול. מסלול של שני ק"מ הלוך ושניים חזור. קסם של מקום בתוך אזור סבוך במיוחד.מרשים במיוחד.
בקבוצה הקטנה החליטה המדריכה להסתפק במפל החמישי. "את שומרת לי את התיק" שאלתי את שרה'לה. אני קופץ לראות את המפל השישי. אל השישי היגעתי מחר, והחלטתי לקפוץ גם לשביעי. לא התחרטתי.

המפל השביעי היה מדהים, למרות מה שחטפתי היה ממש כדאי. "אבא אמא" בסגנון תאילנדי, קראה לנו המדריכה (כי כל היתר היו בגיל הילדים הצעירים שלנו). ישבנו לצהרים במסעדה מקומית. שוב הזמנתי "פתאי". התחלתי להתמכר למאכל הזה שנמנעתי מלאכול אותו בארץ. ממש טעים.
משם המשכנו לספארי. הצטלמנו עם נמרים אריות ועוד. אח"כ צפינו במופע תנינים. אפשר לדמיין מה ראינו שם. בקיצור כמו בכל מקום. אח"כ מופע פילים, וגם שם ראינו מה שרואים בסרטים. לפני המופע קיבלה את פנינו מוזיקה מזרחית ישראלית. יצר הרגשה שעובדים עלינו.
במסלול הספארי נתקלנו בבעלי חיים שונים (דומה לשלנו). בשלב מסוים האכלנו בגזרים שצויידנו בהם את האיילים (?)את הג'יראפות שהכניסו את הראש:
משם ישירות לבריכה בכפר הנופש
ואח"כ לשוק הלילה המקומי עד שתפס אותנו המבול. נסענו עם טוקטוק פתוח. אילצנו אותו לעצור עד שייפסק הגשם. כשהלך להביא מטריות, המשכנו עם מעין מונית שעברה במקום. יום טוב הכל טוב.